Felanmälan och Kontakt

Felanmälan -  Fastighet/lägenhet

Fastighetsskötsel tillhandahålls av Energibevakning AB, och löpande kontroller och skötsel i huset sker veckovis. 
Även problem i din egen lägenhet kan avhjälpas av fastighetsskötaren. Det kan handla om allt från att skruva upp en lampa till att byta blandare eller eluttag. Då står du själv för kostnaderna men för ärenden som kan avhjälpas i anslutning till ordinarie rond debiteras endast timkostnaden.

Felanmälning av fastigheten kan göras av alla boende i huset. Anmälan behöver inte gå omvägar via styrelsen, men informera oss gärna via Styrelsemailen.

  • FELANMÄLAN VARDAGAR (08.00 – 16.00) 
     Tel: 08-647 66 10
     Mail
     Formulär
  • AKUTSERVICE VARDAGAR (16.00-08.00)
  • HELGDAGAR (Dygnet runt) Tel: 0771-47 66 10

Se även Energibevakning AB för mer information.

 

Felanmälan av Fibernätet

Anmäla problem som uppstår till Bahnhof.

Bahnhof ber alla som upplever problem med sitt nätverk att förmedla det på följande vis:

  1. När problem uppstår, koppla en dator direkt till dosan med sladd. (observera att datorn ska kopplat till dosan, dvs den som sitter innanför dörren på lägenheten, och inte till er router)
  2. Gå därefter in på bredbandskollen.se, kör en mätning (obs, mätningen ska göras när datorn är direkt-kopplad med sladd till dosan). Ta ett skärmklipp på resultatet. 

 

Kontakta styrelsen

Skicka ett e-postmeddelande till brfpennan24@gmail.com

 

Maillistan

All information skickas ut per mail till maillistan och sätts upp på anslagstavlan. Om det är särskilt viktig information läggs den även i brevlådorna. Om du vill vara med på maillistan: Lägg en lapp med din mailadress i brevlådan i entrén eller skicka ett e-postmeddelande till brfpennan24@gmail.com.